för han har vart här hele uken

Kärleken kom till Bergen i söndags. Influgen på lovet och jag kunde inte sluta pussas.
Shit han var här. I mitt Bergen, min Sebb. LyCkLiGaSt. 
Bytte ut Matilda mot en man i nittisängen, men hon fick en stock snus så hon var nöjd,
och sen har vi levt norgelivet han och jag. Förutom att vi unnade oss entrecóte igår (
enda gången jag kommer göra det), OCH DET VAR DET BÄSTA NÅGONSIN.
 
Han åkte hem imorse och om jag säger såhär: grät när han kom och grät när han for.
usch älskar dig.
 
sebb och bryggen
en puss och bryggen
sebb på upptäcksfärd
jag och en sköldpadda
husen växer som svamp överallt
drack svinäcklig och svindyr öl
och köpte poppisar
letade matställen runt fontänen
ARGH!!!!!!
så taggad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0