Intervjuer och fina hus

En av de två Martin som finns här visade oss stan idag. Jag gick bara omkring och smilade hela tiden, för herre vilken stad. Mitt i stan finns det en stor pöl/park och i hamnen spetsiga hus och nationalpark. Jag föddes ur en ringmur och sen sökte vi lite jobb. Hamnade faktiskt på arbetsintervju på andra stället. Fick följa med in på kontoret och svara på frågor som "vilka är dina bästa/sämsta egenskaper" och "hur effektiv är du på en skala". Usch så osvensk man känner sig, skämdes nästan över allt jag sa, för jäklar vad jag skröt. Han, som restaurangchef, frågade bl.a. också om vilken favoritdruva jag hade. jag ba eeehhhh grön? 
 
Efter några nej och några kanske, "vi hör av oss", så for vi hem och mailade och ringde. Fick en till intervju på tisdag! och imorgon ska vi nog till Ikea och köpa täcken till vår nitti.
 
 
och än så länge så har det inte regnat en droppe. ska tydligen vara finaste hösten på 15 år.

Kommentarer
Postat av: ag

åh så fint ni hare!!!!<3<3<3

2013-10-13 @ 13:49:35
URL: http://nordnoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0