produktivt

Idag har vi fixat skattekort och min kvinna(kärring) bakom disken var så sjukt bitter. Bara ett fåtal av mina dokument dög och även om jag for och hämtade mer papper på PVS så vägrade hon hjälpa mig, den haggan. Matildas gumma andra svängen dit var däremot stämplingssugen så jag fick sneaka in där och få mina papper godkända. Wii asskönt att ha fixat det. Behöver ju d-nr till allt, kan inte ens gå på telia och ha dom att hjälpa mig. Sen så har vi även fått våra namn på brevlådan och mailat polisen att vi inte är dömda våldsmän/kvinnor (behövs tydligen för att få jobba inom barnehagar och skola). Jag lixom ba e om man krockat e man i brottsregistret då? :p 
 
Plus att vi fick uppleva regnet idag också (efter tolv dagar här, måste vara rekord), och det var inte lite regn. Vårat Ikeaparaply för 19 nok stod emot dåligt och blöta blev vi, fast inte om benen för har nya fina regnbyxor <3. Såg överallt regnvana människor i ordentliga regnkappor och stövlar. Rutinerade ;)
 
 
se så präktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0