1 decemberkaos

Missade julkalendern imorse, plugghögen är hög och vår pitetripp blev inställd pga snöstorm. Dessutom var det första jag gjorde när jag gick utanför dörren att tappa mobilen (som jag intelligent nog stoppat fast på höftkulan mellan mjukisbrallan och trosorna) i det vita och inte märka någonting. För att det kokades knäck i köket och det är gott. Sen slog paniken till och jag löpte ut i foppa och hittade tillslut min lilla htc som låg och frös. I flera delar.
 
 
Nämen nu ska vi vara glada. Julpyntet har kommit upp och det är 23 dagar till julklappar. På tal om klappar så klippte jag pappa idag och vi kom fram till att han har sparat in 5000 på att jag cuttat hans kalufs hemma. Så nu förväntar jag mig fina presenter från den mannen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0