Ballongpyntad avbytarbänk

Klassen som skrattade sig genom varje match gick till final i årets Dundercup. Helt otippat, på riktigt. När jag tänker på MJ tänker jag på en massa bollrädda individer som får astma av tre steg. Men på något sätt vann vi vinst efter vinst i våra partyhattar med björnar. Förlorade finalen mot Friluftslivarna med 2-0 och eftersom jag inte han hantera en innebandyklubba gick jag på kropp istället. Förlåt mig, flickor.
Le grande finale är vi fantastiskt nöjda med (och mest chockade) för att det inte blev fler mål. 
 
Temat var kalas och hela laget var färgglatt, med huvudbonader på planen och plastglas på bänken. Vårt intro, med gräddkastning och babydräkter, blev dock struket i sista sekund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0