Du är välkommen att dansa på mitt bord

Idag skrev jag nio A4or (okej breda rader) svenskauppsats och jag satt längst i hela klassen. Vann!!!!! xD Lämnade in en minut före domedagsklockan ringde. Wiho yay me. Och det är ett bra arbete. Typ. Kanske. Nä. Missuppfattade garanterat. Usch nej gick ju bajs. OPS där slog jantelagen mig i huvudet. :(
 
Firade min frihet från H39 med pussar och varm choklad, och nu sitter jag här. I mitt lilla krypin med en oskön bh, ögonfransar som tar i ögonbrynen varje gång jag blinkar och en KJOL. wat. Väntar på ett gäng tjejer för att fezta litte. Ska introducera skelleftes uteliv för min kusse (för jag är så himla erfaren!!!) och det kommer bara bli jävligt roligt. Fett.
 
 
(snart på väggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0