Arvidsjaur här kommer jag

Känner mig riktigt nöjd med mitt påsklov, och det började på riktigt med helvecka igår. :p Drar iväg till en avlägsen stuga nu några dagar för en massa mjukisbyxhäng och grillrök. Springer just nu runt i slappa långkallingar och försöker styra upp väskan som fortfarande är opackad, samtidigt som jag tar mig an en hög skolarbeten som måste fixas innan Polen. som för övrigt jag drar till på söndag. Nämen det här lovet känns som att det verkligen går långsamt, för att jag har gjort så fruktansvärt mycket. Hit och dit och hej och hå, och därför känns det som att jag borde fara tillbaka till skolan snart. Dock har jag ju kul hela tiden och det säger ju emot "det går snabbt när man har roligt" men det gör fan inte det. Inte mitt påsklov iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0