Fått sommarjobb!

På hemtjänsten Sörböle ska jag arbeta i sommar och min nya arbetstitel blir vårdbiträde. Känns jättebra, även om jag kommer jobba 70-100 % och mest troligt inte ha något liv, för nu har jag äntligen sommaren säkrad. Kommer inte vara arbetslös/pank/tragisk/foreveraloneiskellförallareser efter studenten nu. :) Sökte enbart det här jobbet (xD, engagerad tjej) och fick det. tur det. Och fort gick det. Laddade upp mitt CV på kommunens hemsida, de ringde upp och mellan första arbetsintervjun och anställningsavtalssigneringen gick det fem dagar. Får schema 17 juni. Nu ska jag bara läsa igenom x antal sidor regler och rutiner samt inskolas så är jag inne på arbetsmarknaden igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0