Framtiden

Efter studenten vet jag inte så mycket. Jag vet att jag har jobb in i halva augusti, och att jag och sebb mest troligt kommer dra till Italien och hälsa på hans släkt i sommar. Sedan vill jag hinna en sväng till Bodö för att hälsa på brudarna som ska återvända dit och även förhoppningsvis hinna på ngn fet festival någonstans. Dock kan mitt schema sätta stopp för detta men vi får se, har inte fått det än. Sommaren är oviss. 
 
Efter sommaren vette fan vad jag ska göra. Eftersom jag dejtar ett barn (pappa påpekade idag att jag höll på med barnarov) börjar sebb om skolan till hösten och jag har bestämt mig för att inte att stanna i stan endast för att vara med älskingen. Inte för att jag inte vill utan för att han går natur och måste lägga ner så mkt tid på skolan. Får ju knappt träffa honom som det är ju. Så därför vill jag inte hänga kvar i skell för han skull utan jag vill någonstans. Frågan är bara vart. Pengar kommer jag förhoppningsvis ha och då ligger världen under mina fötter xD. Har ingen speciell dragning till något speciellt land eller stad, men jag vill se och upptäcka och prova nya saker, så någonstans kommer jag förmodligen att hamna.
 
Ska nästan rota upp världskartan jag fick av Ida och kasta en pil. Lite gal1 sådär. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0