Helgen har varit produktiv.

Först en löptur i fredags, följd av en kort skoldag och sedan årets första mjukglass på partybryggorna med min Hassanhalva. På kvällen blev häng med ms Black Pearl (som bytte profilbild till en av bilderna jag tog på henne, hihi lite coolt) och sedan fruktmys (ananas) med le sis hela natten.
På lördagen fick sig garderoben en rejäl hurvel. Rensade bort fyra icakassar kläder som bara fanns där för att ta plats. Lixom varför köpte jag dig? Du har en fin färg men du är varken skön eller sitter bra. bortbortbort. När sedan hyllorna blev tomma åkte jag och le sis in till stan och fyllde på med kläder på mid season sale:n. Köpte bl.a. en jättesöt sommarklänning! Kvällen bestod sedan av häng vid en grillring och på en altan med Sebb och Hanna.
Söndagen blev deghäng med le babe och en viss angus, thongs and perfect snogging-rulle (♥♥). Detta följdes av rensade av hela familjens garderober för att skippa till Afrika. Mamma hade blivit uppraggad av ngn snubbe som skulle samla ihop plagg och de kommer få hur mkt som helst av oss. Helgen goda gärning absolut.
Har precis spelat match mot KAIF, som slutade med förlust och några blåmärken. Den där domaren alltså.. Man fick spela hur fult som helst utan en enda avblåsning, men jag trivdes. <3 Trodde dock ett tag att jag hade fått en lätt hjärnskakning, men det var lungt. 
 
Nu väntar en ouppskuren ananas på mig i kylen och jag väntar på att Iron man nedladdningen ska slutföras. blir myssöndag med le family.
Tagga strejk imorgon!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0