ojajaj

Träningsvärken idag.................... Efter utlandet bestämde jag mig för att börja hurta mer och min kropp har fått smaka på mer än vad den tål i helgen. Har nämligen gjort två tyngre aktiviteter. Ett tvåtimmars gympass på friskvårds en dag och en fotbollsmatch där jag spelade full tid en annan. Var länge sen jag såg insidan av ett gym och ännu länge sen jag spelade fotboll på en plan med ytor. Skulle inte ha kört ben på gymmet kan jag tala om, men det gick ändå bättre än förväntat på matchen. Sanna levererade faktiskt någon dribbling.
 
Så ja, mina muskler är ömma som fan idag men det är ju inte så jätteskumt. Ville ju spy efter att Lina (gymapan som blev min coach) pushade mig igenom planka nr nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0