akutmottagningen

Hängde tre timmar på akuten igårnatt. Fick ett skott i ansiktet på matchen i tisdags och såg suddigt på vänster öga i 1-2 timmar efteråt. På onsdagen såg jag inte suddigt men jag hade bara jävligt ont, och det blev bara värre och värre under dan. Ringde sjukvårdsupplysningen och de skickade mig till akuten direkt. Fick träffa både sjuksköterska och läkare (jättegulliga, gud vad de bryr sig!!) och tillslut efter mycket väntan fick jag beskedet att avvakta. Just för att jag inte har någon synnedsättning utan bara ont.
 
fast porslinsöga vore ju coolt iofs
 

Kommentarer
Postat av: anna

SV: åhh, visst vill man... har du några planer på det i år eller är det bara drömmar ännu??

2013-08-15 @ 20:48:35
URL: http://annastrmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0