gulligaste

Har en gumma på jobbet som hör väldigt dåligt. Här följer några guldklimpar ur konversationerna med henne:
 
- Då blir det lax och potatis till lunch!
- Glass och potatis? Så konstigt...
- LAX och potatis blir det.
- Glass och potatis, aldrig smakat. 
- L.A.X. Fisken. LAX. (jag gör simmrörelser)
- (muttrar) så skum mat de serverar här. glass och potatis....
Slutade med att jag fick springa och hämta matlådan. Då kom vi överens.
 
 
- ... och så ska du få ögondroppar.
- Japan? Vad säger du om Japan?
 
 
- Hurru, vad är det för datum idag?
- Idag är det den 13e! (en tisdag)
- Ja, jag vet att det är söndag, men vad är det för datum?
 
 
- Så pigg du ser ut idag!
- ....... ser jag vild ut?
 

Tänk er en liten kutryggad, kotig gumma. wild n' craZy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0