på och av

Lever lite på och av. Är antingen latast i svergie och ser serie på serie och äter smet, eller den rastlösa hurten som gymmar, plockar alla bär som finns och gör saft på dom och skriver norska versioner av cvt. Fast jag trivs som såhär. Hänger med fina flickor på kvällarna och bakar brownies och soffdegar på dagarna (om jag inte får ett ryck och drar på rean och köper kuddar). Har dock inte fattat att jag inte ska tillbaka till skolan än, detta känns ju bara som ett vanligt sommarlov. Är ju klar med skolan, tydligen. Kommer kanske fatta det när jag drar till norge i höst. (preliminärt Bergen 6 oktober!!)
 

Kommentarer
Postat av: Stenberg

kakan, vill ha!!

2013-08-03 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0