semestervikariens minisemester pt. 2

Fredagen styrde vi upp en picknick i en kohage, jag agnes och miris. Köpte godis på tillbud, druvor och schoklademelk och bara njöt i flera timmar. Sådär som sommar ska vara. Babesen jobbade även denna kväll och jag fick låna Christinas bil (norskt regnummer omg. fick dock motorstopp x antal gånger. xD). Blev bjuden på en gomacka av nån random gutt och for ut till piren på andra sidan vattnet och blev rundad av minst 7 Hurtigrutfartyg. När tjejerna klev av sminkades det på hotelltoaletter och delades sedan vin på Kaf'e Kafka. Korkade upp den runt halv två, drog på efterfest halv fyra och somnade sju. På efterfesten var alla så jävla sköna och vi cpdansade i soffor och fick veta att Odd Simen är ett vanligt norskt namn.
 
 
Skulle egentligen tagit bussen hem tre timmar efter jag somnat på lördagen, så det blev inge av. Degade, drack öl och instgrammade i glasshus mitt i natten. Sedan åkte jag faktiskt hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0