det svänger

Ligger i soffan och lyssnar på när matilda sjunger i duschen. Makes me a little bit happier. För idag var en jobbig dag. Fick alldeles för mycket ansvar, och pisk av ordinare när jag gjorde fel. Okej jag har vart på Kristianborg i snart en månad men ni behöver ju inte ge mig tio barn och en sprillans färsk vikarie, en hel förmiddag. Vikaren var dessutom helt okapabel till att lyssna så jag gjorde i princip allt själv. Tack. Klä på, valla kids som löpte överallt på lekplatsen, bära gråtande barn in, stressbyta tio blöjor för alla andra grupper väntade på oss innan de kunde börja äta lunch osv. och sen få snärtiga kommentarer för att jag glömde hämta vagnarna och är långsam i allmänt tydligen. Nä usch, ingen bra dag. Tur man kan komma hem till lite välstekta fiskpinnar, och lite duschsång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0