HEMMA

Landade i måndags och sen dess har jag ätit bullens, pussats, varit på julkonsert, gymmat (länge sen jag svettades, herregud), bråkat med kvinnan på banken och jobbat ett pass på hemtjänsten. Riktigt kul att vara tillbaka, myser mest bara och NJUTER av den kalla luften. Så frisk och kall, norrland ♥. Blev bara glad när jag klev av planet, hade dock förväntat mig snö i mängder.
 
Just nu är planen att stanna här, åker alltså inte tillbaka till Bergen efter nyår. Med tanke på Sebb och några andra faktorer så blir jag nog hemma till sommaren. Känns fint, även om jag inte helt landat än. Kommer kanske klättra på väggarna om några veckor, vem vet. Nu ska jag bara fokusera på julafton och allt mys runt det, framtiden tar vi tag i sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0