köpt årets första julklapp

Catching fire igår i största biografen jag varit i, på platserna framför hångelsofforna hihi. Skickade runt en överkyddad popcornkartong och lutade bak säterna (HUR BRA SOM HELST VARFÖR INTE ÖVERALLT??!) och njöt av fantastisk pilskjutning. 
 
Idag klev vi upp för vår sjätte/sjunde ikeabrunch. Sen ba en massa timmar på byen. Unnade mig ett linne (håller så hårt i slantarna att jag får sår i händerna), krigade mot kylan och tog två gratis-cola fast jag inte dricker läsk. Sjuk och jävlig snorar jag så jag skrämmer barn, och jag kommer nog aldrig bli helt frisk, men nu ska vi och handla godsaker. för  vi får dra åt bältet så hårt nuförtiden.
 
hur mycket snö som helst, överallt. är glad jämt ♥
(förstår om ni blir less på sånahär bilder)
snygg osv.
köpte en skum typ american pancake på bryggens lördagsmarknad,
med gräddfil och massa rabarbersylt. MUMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0