listipistis

Dagens låt: Pappa tipsade på skype: Anna från Arlöv - Agnes. så bra hon gör den!!!!
 

Dagens tanke: VARFÖR börjar man stormtrivas när det är ensiffriga arbetsdagar kvar tills man flyttar hem? fuck that. :(

 

 
Dagens (kvällens) planer: Är sugn på en Bondrulle, och mandariner.
 
Dagens saknad: Antar att jag måste säga Sebb. för det är sanningen. och ett bastubad. älven <3

Dagens mående: Happiiiiii. Stressig morgon men med allt julemys i barnhagen nu i december så mår man ändå så jäkla bra. En julsagsteater om dagen är fantastiskt, även om barnen inte tittar på scenen. JuLkÄnSlA. 
 
Har inte julpyntat i läggan men lite pynt har kommit upp ändå: 
 
 
Dagens roligaste händelse: När en ettåring råkade kasta en spade full med sand i munnen på sig själv. Han blev chockad och jag dök ner till undsättning. men han bara såg mig i ögonen, och svalde. Sen fortsatte han leka, helt förnöjd.

Dagens tråkigaste: Att när jag skulle ge min sista peng till en tiggare så var det en dansk krona (troode den var norsk, VARFÖR hade jag en sådan??!) och han inte ville ta emot den. :(

Dagens mat: Havregrynsgröt - chili con carne (utan carne) - tomatsoppa med majs

Dagens insikt: Att det är sjukt konstigt att vara ensam. Var alene i en timme idag i lägenheten, för alla jobbade över, och jag visste inte vad jag skulle göra av migsjälv. Gjorde typ vettiga saker.. Nä blev faktiskt halvotaggad på tanken att bo ensam, lixom sen. Har ett så stort socialt behov att jag måste nog ha roomies.

Dagens önskan: Att jag visste vad jag ville med livet. Om jag inte får jobbet jag har sökt, är min plan för framtiden obefintlig. Eller har en liten dröm om nästa år, men tills dess då?!?!?!??!?! och efter det??!?! ARGH
 
 
Fortsätt simma - mottot just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0