lördagen den sista november

Igår var en sån himlahimla bra dag. Först Ikeabuffe med med gravad lax och trevliga guttar, sen pepparkaksformsfynd (svårt ord) och utgång i kjol. Killarna var PVS:are som vi stött på i barnhagar och jag jobbar med Ola på Kristianborg. De andra var random vikarier. Astrevligt, satt i fl Roligast var när vi började prata om det norrländska dammsugsljudet jag använder mig av, och han berättade att han trott att det varit något slags tics jag haft, dra in luft. När vi sedan förklarade att det var ett "ord" höll de på dö. 
 
Diskuterade religion, att jag och matilda lever för fattigt och vad våra föräldrar jobbade med. De gissade på att min pappa ägde en skoteraffär. man ba nja, norrlänning men lugn nu.
 
Hem - pn - strumpbyxsdags och ut i regnet med klirrande påsar
Lärde mig skjuta korkar, att jag tydligen måste på festival i norge i sommar och att öl kanske inte är så äckligt. Grymt nice förspill, som de säger här. (+ Steinar i kepsen är så sjuuukt lik vår kusin Robin, Lina!! var jättekonstigt att hänga med Robins klon)
 
Smet förbi inträdet och dansade utan stämpel och skrev på immiga speglar och gruppspanade på rumpor.
 
Är väldigt fett med otaggad på dra hem nu snart, vill fan ba va med de här människorna. Norskar är så jävla härliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0