Hej. Jag kräks.

Eller inte just nu men jag har drabbats av det jag försökte undvika. magsjukehelvettet. Men jag är inte bitter (elr jo för att ingen i familjen vill kramas med mig) för att man får se hur mycket tv som helst och det var länge sen jag såg en hel reklampaus sist. Brukar alltid springa upp och kissa och baka och duscha och städa och rädda katter ur träd och odla potatis osv. men nu är varje ansträngning en risk för att magen ska morra till och trycka frukosten uppåt. Så jag ligger kvar och ser alla nya produkter som jag tydligen missat.
 

Kommentarer
Postat av: agnes

(nu är jag här igen, kan jag bara sluta kommentera din blogg vafan)
tänkte bara skriva att jag vill kramas med dig. och smeka ditt hår eller din hand eller så. för du är len.

2013-02-12 @ 22:54:16
URL: http://stetoskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0