i spandet efter folk vi kände

Matilda och Agnes snubblade in igår med en massa frukt och gotte för att kolla på melodifestivalen (och vakbada men he blev inge av), och vi gjorde en fantastisk gino. Innehållande kiwi, jordgubbar, apelsin, physalis, vindruvor, äpple, banan och självklart vit choklad. I vild melloanda invigde vi även min fondueskål jag fick förförra julen. :) 
Hade jättegärna varit där och sett hela grejen live. Men inte så gärna att jag ville betala för det. :) Hela min familj var på plats i skellefte kraft arena, men det var på vunna/fyndade biljetter. avisss, men de missade iaf allt gott som förtärdes hemma i bbyn
 

Kommentarer
Postat av: agnes

hur inåtfotad är jag ens

2013-02-19 @ 22:29:44
URL: http://stetoskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0