ÖVERRASKNINGSFESTEN TILL MIG

Överraskningsfest. Det har alltid varit en sån där sak som verkat fantastiskt. Men jag trodde inte att det skulle hända mig, och det trodde jag absolut inte igår. En tur till OK, pfft. 
 
Tänkte ju att vi skulle ha inflyttningsmysfest i Julias nya crib, med hemmagjorda pizzor, vin och sminktutorials (MYYYYYS), inge megafest. Nu i efterhand minns jag alla småsaker som hände som tydde på annat. Till exempel då Julia fick mig att shotta två lakritsshot i en äggkopp, på en intim liten middag, eller när vi skulle ALLIHOPA och hyra film.
 
Fick instruktionerna att vi skulle gå ner i nån ostkällare och lämna en nyckel till Julias papi som var på fest där. När dörren slås upp ser jag en hel hop med människor, med tomtebloss i händerna, som vrålar. Alla tittar på mig och jag fattar NADA. Tror det var Hanna som slet tag i min jacka och knuffade in mig i lokalen, till mitt stora obehag. Vad är dethär för gubbar och varför ska jag in först?!?! Stapplar in och första personen jag lyckas urskilja i det dunkla ljuset är Oliva som står rakt in, och jag reflekterar snabbt över varför hon är på party med Julias pappa. Sveper med blicken och ser en massa personer jag tycker om. Bara fina ansikten och alla skrattar. Då är det någon som ropar att dethär är min vinnarfest och det kopplar och jag börjar pipskrika. Alla är här för att fira att jag vann vår sommartävling!!! Någon trycker en tiara på mitt huvud och ett vinglas med sockerkant i min hand, samtidigt som Genom Eld - Oskar Linnros spelas (ni vet väl att jag älskar er). Tittar åt vänster och där står Sebastian i rosa skjorta, min Sebastian, i Burträsk (!) och smilar. Kastar mig runt hans hals och bara piper.
Shit därhär var det bästa som hade kunnat hända, fyfan så roligt. Temat är rosa och lokalen är pyntad med ballonger och serpentiner. Överallt är det chips och skyltar med saker från listan, och allt var bara så jävla fint. Roligast var när jag insåg att högtalarsystemet var mitt!! Som mamma hämtade från mitt rum kvällen innan. Haha trodde hon skulle ha den på nån bröllopsmässa. :p MIN FAMILJ var tom med på denna blåsningen.
 
Resten av kvällen bestod sedan av kramar, dans, alkoholförtäring, förklarande av vissa skyltar (t.ex. "få en främling att raka dina ben"), pussar och mysmingel. Det bästa av allt var att alla var där för min skull och att jag tyckte om varenda en. 
 
Tjejer dethär gjorde ni bra!!! Naiv som man är hade jag inte anat någonting, trodde att Burträskhänget var något vi stontanbestämde i korridoren, och ni ska ha en eloge för att ni inte försa er (för mkt).
PUSS JAG ÄLSKAR ER NI ÄR BÄST
 
instagrams sida av detta event

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0