Mitt pass, mitt moppekörkort och mitt bilkörkort.

Åh fyfan. Tack för att utveckling sker och människorasen växer ur diverse äckliga faser. Alltså kolla första från 2008. omg. Ser ut som en transparant pedofilisk stalker som äntligen får smeka ditt knä. På andra från 2010 älskar jag fortfarande pannluggen och knubbkinden. Jämför nu blondfånet till vänster med kortet jag hämtade ut idag. En fjortonåring som älskar blondspray och en artonåring som anstränger sig till det yttersta för att se naturlig ut. omg.
 
När vi är klara med att prata om dessa avbildningar av mig (om man nu kan det) så vill jag bara säga att det känns hur gött som helst med ett äkta körkort i handen. Halleluja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0