fri som en fukking fågel

Har seriöst blivit astaggad på att flytta ut. Nu på loppisen igår spanade jag jättemycket på kakfat och bestick och glas (??!??! halllåååååå). Vill handla men nej, vad ska du med det till nu. och det tar bara en massa plats. MEN OM jag skulle bo själv. tänk så mycket fint jag skulle kunna handla till mitt lilla krypin. åh jag tror jag skulle ha jättefint. taggen växer.
 
Speciellt nu när husets kungapar är ur bilden så är verkligen leva-ensam-faktorn hög. Tror aldrig jag varit så huslig. Dammsuger för att det är dammigt (ist för att vänta på att ngn annan ska göra det), lagar passionerade maträtter, öppnar alla brev som kommer och öser ur båtar. Inte för att någon sagt åt mig att göra det, utan för att jag ser att det behövs och då gör jag det. Okej detdär lät bortskämt men om man inte har haft ögonen till det så ops. 
 
Frågan är bara vart. Vill inte skaffa eget i skell, har som redan en stuga här, utan vill någon annanstans. Frågan är bara vart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0