fast jag skulle vilja ha en krans i håret ändå.

Midsommar iår kommer firas med Sebbes familj hos någon annan familj. Jobbar till halv fem och joinar då, och jag ska fan ha klänning hur än vädret är. (hehe inser att jag aldrig kommer bli frisk MEN DET ÄR JU FAN SOMMAR OCH SÅ SKA MAN HA SANDALER OCH KJOL). Förra midsommar visste jag inte ens att det var det föränn mamma smsade ett glatt sms som jag läste inne på en kisspaus på kaia. I Norge är det ju inte samma grej, men eftersom vi var flera svenskar på restaurangen sjöng vi lite små grodorna i köket där på kvällskvisten. Så därför har jag inga förväntningar på årets firande. Kommer bli trevligt hursom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0