midsomer

Min midsommar var jättemysig. Jobbade till halv fem och drog till stackis runt sex. Där stog en jetski (snarlik en vattenskoter) och fyfan så roligt. Både jag och sebb blev kära och jag säger det att i framtiden då skaffar vi inte barn, då skaffar vi vattenskoter. När man vågade ge gas och ställa sig på raka ben....... NÅ SÅ JÄVULSKT. bara  skrek. Sedan var det femkamp, sång och tvspel, innan middagen kom halv tio. hungrig tjej, men det var så himlahimla gott så det var lugnt.
Förövrigt hade jag o sebbes mamma hade precis samma outfit (blå klänning, vit kofta och svarta sandaler. vår lika stil kan kanske bero på att vi är födda samma datum, olika år), det var lite kul, men vi gjorde inga kransar, det var lite synd. Fast har man en finis som ställer upp på pussar nära till hands så behöver man ingen krans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0