"yes, yes, that´s gorgeous"

I tisdags ställde jag upp på att vara modell på en fotokurs, med den där skotten jag pratade om. Han heter Kenny Martin och är en mästare på ljus och en sån där fotograf som utbildar fotografer. Mamma tog hit honom för att de är homies och för att hon vill gå hans kurs. Så då fick jag ställa mig framför kameran och fotas konstant av 16 yrkesfotografer i 5 timmar. Nervöst i början, men eftersom det inte var fokus på mig och mina poser, utan på hur ljuset föll i mitt ansikte blev det snabbt lugnt. Riktigt roligt hade vi, och även om jag inte fick skratta gick det inte att undvika, när en vuxen man krälade runt mina fötter och ropade order till mannen som höll i den externa blixten. 
 
Vi var i Maskinhuset i Skelleftehamn och sprang omkring, och här är några bilder tagna från Facebook
som Kenny och Carina Hedlund lagt ut. Får tag på Kennys (!!!!!) och mammas snart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0