Schemat börjar imorgon

Efter examen har jag varit på släktkalas, vinkat av agnes och pone på busstationen (de är norskor igen), spelat tre matcher på tre dar och fått en fet träningsvärk, picknickat på Nordanå med syrran, dragit på mig en sån där jag-kan-inte-andas-om-nätterna förkylning, pillat navel med hanna och gått på flera utbilningsdagar där vi har lärt oss om att bakterier finns överallt och använder vi inte upp en flaska handsprit per dag är vi äckliga. Har även styrt umehäng med syrran och boysen, bergsbyglass med adam och lagfest med atorp. 
 
 
Lite mer saker som hänt:
Pappa har opererat högerfoten och knarkar tabletter mot smärtan
Bytt bort pass och bokat in en vecka i Norge den 23e juli (!!!!)
Förälskat mig i serien Pan Am och drömmer om blått nuförtiden
Har blivit med läsplatta, av någon underlig anledning
Sedan har jag fått brev om att jag inte har studerat på heltid under maj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0