Stadsfesten

Kalasfirande för Sandra (hon fick choklad av precis alla), musik som min bror alltid dunkat, tårta blandat med chips och bra filthäng med enbart glada människor. Bra förfest. Sedan vinglade vi in till stan jag och min boi, köpte band och löpte mot Håkan. Åh så bra. Resten av kvällen åkte vi karuseller, åt langos, hoppade&hånglade i folkhav, smaskade på remmar och minglade i öltält.
 
Over all var kvällen riktigt rolig. Träffade så många människor som var bra på att kramas och log så himla mycket, men jag är inte särskilt frälst av stads. Tycker det är för mkt asfalt, för grisigt och för mkt fylla. Folk öser men stämningen är som ändå inte på topp. Det är nästan som att man behöver gräs för att få den. 
 
bilder från insta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0