Krockade igår.

En jävla meskrock innan en rondell för att jag inte hann med när kwinnan framför nitade. Sedan blev det kaos. 18 polisbilar, 12 ambulanser och räddningstjänsten kom, och alla letade den var förare. Stod där med ett knappt två månader gammalt körkort i handen och gav dem alla uppgifter de ville ha. Jag tror att jag såg ganska chockad ut för att alla kom och klappade om mig. Ett av mina extraljus for och vår regskylt sprack, och jag tryckte in den andra bilens kula i kofångaren + gav den några repor. Men krocken var inte våldsam, men hemskast var att de tre kvinnorna i den andra bilen fick nackskador allihopa. De åkte iväg i varsin amulans och en fick tom röntgas. :(((( 
 
Fick en böter på 2000 kr för att jag inte höll avståndet till framförvarande, och sedan ska en självrisk på 1000 kr betalas och tydligen en avgift på 1000 till till försäkringsbolaget för att jag är under 24 år.
 
Känns fett. ELLER SÅ NAE. usch ska aldrig köra bil igen

Kommentarer
Postat av: agnes

älskling<3

2013-03-04 @ 20:49:12
URL: http://stetoskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0