att man ens kan vara såhär kär.
 
Han är den finaste som finns, den knäppaste jag vet och den jag alltid vill gosa ner mig under ett duntäcke med.
När han viskar att han älskar mig i frysdisken på ica eller när han inte lyssnar på vad jag säger för att han tycker att jag är så fin eller när han i racerfart minipussar mig över hela halsen eller när han nyper mig i gäddhänget och säger att jag har de mysigaste armarna eller när han lyser upp varje gång man nämner ordet chips eller när han har köpt en ananas till skräckfilmen. Då vill jag bara försvinna så mycket jag tycker om honom. Okej när han nöp mig i armen blev jag sne men det är sånt han gör och jag tycker om honom, så det överväger.
Alltså holy, han är fan det finaste som finns. 

Kommentarer
Postat av: agnes

<3

2013-05-17 @ 10:41:08
URL: http://stetoskop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0