Lista

Hur såg du ut för ett år sen?
 
 (ha överseende med bryna, tack)
 
Har du någon fobi?
Jo, hatar verkligen när någon pekar någonting vasst mot mig. Behöver bara se det riktas mot mig så blir jag skakis. Kan vara något så oskyldigt som en penna, men jag tkr att det är jättehemskt.
 
Vad är det finaste någon har sagt till dig i veckan?
Att jag är bättre än lukten av kaffe. 
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
När jag blev färdig med mitt slutprojekt på filmen. Riktigt stolt faktiskt!
 
Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Inskolning imorgon kan bli kul, vet ej. Annars har jag tänkt göra bort en massa skolarbeten och det finns ju en massa lycka i att bli klar. Blir en jobb-plugghelg för Sanna i helgen.
 
Vilken är din pepplåt för tillfället?
Can't Hold Us med Macklemore!!!!!!!!!!! Vill bara dansa. (+ den känns som Alanya)
 
Vad har du sysselsatt dig med då du haft dötid i veckan?
Pratat i telefonen med Sebb, ätit apelsiner eller provat alla mina sommarkläder till untzuntzmusik.
 
Har du gjort något i veckan som du inte gjort förr?
Jag förtärde på en tisdag, aldrig hänt tidigare.
 
Vad oroar du dig för?
Om jag någonsin kommer hitta en studentklänning.
 
Vad händer nu?
Ska köpa gymkort på Friskvårds och svettas lite nu tänkte jag. I en rosa outfit ♥ HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0