Nu och sen

Känner att jag aldrig varit såhär slut i hela mitt liv. Först en 11 timmars försening i Antalya (=hel dag i solen......), fotbollsmatch 90 min på fem timmars sömn och jetlag, sedan 2 milspromenad på friluftsdan + studentvecka. Släng på en fet träningsvärk och en alkoholsargad kropp så har ni mig. MÅSTE sova ikapp. Men det har jag inte tid med för att jag går ut skolan om en vecka och vi ska supa varje dag. Ikväll blir det klasspicknick och brännbollsfest.
 
Har dessutom fått mitt schema för sommaren. Kommer jobba i princip varje dag, men halvkorta pass. Är ledig så jag kan gå på både stads och trästocks, men är inte fri mer än två dagar i streck. Det var dethär som jag var inställd på och det känns helt okej. Dock hade jag gärna dragit till Bodö och hälsat på mina norska babes. (PS rolig sak: Min chef från Kaia ringde igår och undrade om jag hade jobb för sommaren. De ville anställa mig i sommar igen för att de behövde mer personal och jag hade varit så flink. Fick avböja pga kontrakt men blev väldigt smickrad!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0