Turkiet 2013

Bästa resan i mitt liv. Jag, mina finaste kompisar och värmen.
Kunde inte bli annat än succé och det blev det fan också. Har dansat på bardiskar, bränt stjärten ordentligt, sett på när några gotlänningar tatuerade in "skit hända när man festa naken", fått höra att jag är very likely, gjort hamam i moln av bubblor, hoppat från stekbåtar, ätit jordgubbar vid poolen, druckit x antal vodkadrinkar, shoppat äkta fejk, blivit klippt på balkong och tydligen såg vi ut som Swedish House Mafia i våra brillor. Diskuterade över en vattenpipa framtiden och det känns helt sinnes att dessa flickor inte kommer vara i den på samma sätt som nu. Hur ska det gå? Fyfan vad jag älskar er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0