update i livet

Åker till Alanya på lördag (typ nervös?!?!?!??!?! OCH TAGGAD)
 
Har två inlämningar och ett prov på fredag
 
Kämpar med packningen till en solsemester (vet ej hur man göör)
 
Min solhatt är försvunnen
 
Tänker bara på skolan och allt jag lär mig på inskolningen inom hemtjänsten
 
Har lätt för att gråta ungefär jämt
 
Försöker klura ut min framtid, men har ej tid med det
 
Shoppar söta kjolar (noll sommarplagg)
 
Sover lite
 
Fryser om tårna
 
Lyssnar mycket på min favvooskar och dansar (när jag nu har tid)
 
Blir överraskad av nutellamackor och varm choklad av sebb ibland ♥
 
Har totalt förälskat mig i ananas. okej kanske inget nytt men jag insåg att jag är beroende. Fast nu har jag ett sår i munnen................................ but NO PAIN, NO GAIN!!!!!!
 
 
NÅGRA DAGAR TILL SEN UTLANDET OCH VÄRMEN. åhfyfan. Kan knappt fatta det. Kommer fascineras åt allting som är exotiskt. IIIIHHHHH. mår dock dåligt över att jag kommer lämna systemen hemma (fast det kanske är bra för tar jämt så jävla mkt bilder som jag aldrig orkar visa dem. färskt exempel är ju polen xD). Får tampas på med lillskitkompakten. blir nog kul. ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0