toppbesteg idag

Jobbade idag på ett dagis ute på landet. Fick färdas med bybana, tåg och två bussar för att komma dit. Kul att börja 8 <3. På dagens planering stog det topptur och fyra vuxna och 22 barn satte av i bil (så länge sen !!) mot starten. Bergets namn har jag tyvärr glömt men det var 450 m högt och rätt brant.
 
Åh vilken fantastisk dag, jättafina ungar och trevliga ordinare + otrolig utsikt. Vi for ju lixom på en fjällvandring över dan. Känslan av att få snöra åt den lånade backpackerryggsäcken i midjan och bara traska uppåt genom skogen. åh kärlek. 
 
Barnen trodde jag var trettio och från Polen, lasangen var inte lika god kall och jag föll antalet gånger i geggan. Men det var toppenväder, var precis rätt klädd och skrattade bara åt det i förra meningen. Shit är på skitbra humör nu.
 
Nu ska vi, efter att ha insett att vår budget inte funkar, fara och handla fattisvenskmat. Lixom inge smör på knäckebrödet, det är lyx. 
 
 
och jag fick betalt för dethär!! vill fortfarande bli fjällvärd när jag blir pensionär.

Kommentarer
Postat av: STENBERG

Åhh så underbart

2013-11-05 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0