nämen en uppdatering

Idag på Leos frågade en unge om jag hade sett Elias mamma (svettig) och igår tyckte en gubbe jag var en riktig snärta. Vet inte vad en snärta är men jag tror jag känner mig som en. Känner mig poitiv och då blir livet positivt och jag är glad, på livet. Fruktansvärt taggad på världen och framtiden. Vill bara försvinna. (hehe motsägelsefullt :p)
 
Nedräkning till London, 12 i skrivande stund, med en nyfylld artonåring och taggen är inte dålig. Dock så ska jag ju skriva fukking högskoleprovet på lördag och den nedräkningen, 4 dagar, gör att jag inte kan fokusera helt på great britan. uuughhhhh. men äh får väll preppa med godsaker med prassliga papper så alla i rummet får lika kasst resultat som jeg. 
 

Kommentarer
Postat av: Hunkigdude86_

Du e fan en snugging!

2014-04-02 @ 21:27:44
URL: http://hannanygrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0