struktur

Jag är ju en såndär listskrivare och idag har jag skrivit minst fem. Kan droppa dessa direkt; en fixa, en packnings, en kom-ihåg, en kolla upp och en handla. Nu när jag ska iväg vill jag ha stenkoll så huvudet är mentalt förberett och då gör några ord under varandra underverk. Viktigt. Hänger så ofta i kalenderappen på iphånen att min bild av dagarna ser ut så i huvve. Därför kilar vi stadigt, så jag håller koll och kommer ihåg.
Sebb tror att jag har en rädsla för att göra ingenting. Men det tycker jag inte stämmer, jag vill göra saker, ha fullt upp. Fast bara lagom ändå, men det som är bäst med dethär är ju att he jer jeg som bestämmer. Därför tycker jag om livet jag lever, för jag styr det som jag vill ha det.
(shit sällan man hör någon som är nöjd. omg.)
 
OCH IDAG FAR JAG TILL LONDON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0