highlights

1. Live performance "for the ladies on the rock". Fem snubbar som dyker upp med en högtalare i en barnvagn och sjunger "Seaside - The Kooks" med största inlevelsen, när man sitter på en sten och äter pizza.
 
 
 
2. När både jag och syrran sitter på varsitt axelparti samtidigt och dansar röven av oss. aaah ruset. 
 
buskorv
 
3. Killarna som byggt en pilbåge av avbrutna tältpinnar och lekte Robin Hood och sprang runt och sköt folk.
 
 
 
4. När man aldrig bongat förut och gör det klockrent och chockar alla.
 
 
 
5. När man krokar ihop en hård armkrok med nån täckt med glitter och hoppar jämnfota i galna moshs. 
 
 
 
6. Heta Skellefteå/Norrland hela veckan.
 
 
 
7. Släktforska med Movits!-basisten och få reda på att vi är sysslingar. 
 
 
 
8. Få duscha i ett omklädningsrum fyllt med grus. Aldrig varit så kär i rent vatten.
 
 
 
9. När man kan alla låtar och bara vrålar sig hes.
 
 
 
10. Bestämma att nästagång vi ses ses vi i Asien.
 
 
 
11. Gunthers mellansnack! Sämsta jag hört. hahaaha
 
 
 
12. När man möter någon utanför bajjamajjorna och han greppar ens axlar och tvingar mig att lova att jag ska hitta yoghurtkillen. Upprepar åtta gånger och går vidare. 
 
 
13. Rita på folk med pennor man vet inte går få bort.
 
 
 
14. Somna i skuggan under en massa dekorationer.
 
 
 
15. och slutligen att det finns sånahär som förkroppsligar hela festivalen i en enda person:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0