Husbilssemester med bröllop på slute

Skön vecka. Bara trevligheter. Kört största fordonet jag styrt hittills i live (usch för att parallella med Vättern, vinden), sovit på en Ikea-parkering, sprättat sista lönaslantarna i Sthlm, förälskat mig i Fotografiska, upplevt Småland (Älmhult) med alla dess fält och lövträd samt gått på finaste bröllopet hittills. Himla så rörd man kan vara, hela släkten tårade i kyrkan. hon kan ju sjunga syrran. Bröllopsfesten var sjukt mysig med alla välskrivna tal och kärleksförklaringar, och även om jag kanske inte minns slutet, så log jag mig kvällen igenom. 
 
Så kom igen nu folket, giftemål är kul!!!!!!! JAAA FRIA NUUU, WIIIIII. (jag lovar jag kan knopa ihop ett kul bildspel)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0