lnlp

Late Night Light Party i Lövånger igår, helbra grej med dresscode vitt (KUL för folk gick in så helhjärtat). Trevligheter bland filtar, kylbagar och blinkande och självlysnade peeps, och jag sprang mest mellan gängen och skålade. känner festivalgrejen sitter i, enda skillnaden nu var att folk blev lite förvånade när jag damp ner på tygbiten deras. 
 
Skakade på kroppen till tunga baser, sparkade mig blodig på elaka stenar och tappade en hel thailåda på kjolen. Fullt med folk där på slutet, och tur det för vår taxi körde ner i diket. snyggt yrkesförarn :)) Slocknade sedan i en av kyrkstugorna där i löv, myz.
 
Idag har jag kämpat med att få bort både chilisås och sand från allT, samtidigt som jag känner mig som en påse nötter. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0