Från fixa! till fixat!

Produktiv dag. Skaffat vaccin, reseförsäkring, dubbla kontokort, reseapotek, kameraprylar och en ev. fullmakt till päronen om allt spolas ner i toaletten. Bankkvinnan tyckte absolut jag skulle ge mamma tillgång till mina pengar men jag ba IM AN ADULT *lonely island* JAG KLARAR MIG SJÄLV!!!!?!!!. Fast nu har jag lugnat ner mig och insett att det är bara strategiskt egentligen. alltså fml om allt skulle försvinna. Väskan snodd, värdepapprena uppbrända och passet tappat. Förbereder mig på det värsta, läser på om krishantering i asien, och samlar nummer och info i drivor, samt tackar pappa för vår fina hemförsäkring med tillhörande drulle.
 
fast skulle ändå överleva, det tror jag. FÖR KOLLA DETTA:::::::
att dessa platser ens finns på riktigt.
jag agnes in i djungeln med machete
 
40 dagar. Strax 30 snart 20 därefter 10 och sen 1. fuuuck. PIRRETTTTTT.
sämst tajming med albin, enda tråkiga med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0