resor, valutor och sånt som bara händer här

Idak svängde förbi i söndags, direkt  från huvudstaden (ok halverst). Drack te till ett, hatade på alla val som måste göras hela tiden och jag hyllade hennes sätt att hantera pengar. Resa resa resa, så himla rätt. Just nu tar jag allt jobb jag kan få, utan några direkta planer. eller jag och Sebb kollade resor igår (....!!)
 
Förövrigt 1 så har den norska valutakursen stigit igen och jag är lycklig. Kanske för jag över mina norska slantar snart, som för tillfället fortfarande är på norska kontot. ^^ hehe. Men påriktigt om kursen ligger på 1,03 då får det fan va. i väntan på bättre tider. När vi var i Bodö 2012 låg den på 1,17. HÄR SNACKAR VI PENGAR, så varför ska man då till grannlandet om NOKen inte är grym??!?!? då kan de behålla dom tills vidare.
 
Förövrigt 2 så krockar jag nästan med renflockar på Burträskleden (mongodjur) och umgås med sargad far som bröt ett revben då han flög av skotern. Norrland ♥
 
Nu: SVETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0