Stadsfesten

Jobbade på Stads iår faktiskt, åt mamma på hennes tältplats inne på området. Hon gjorde en marknadsundersökning och jag raggade folk, alltså bokstavligt talat attackerade barnvagnsfamiljer. Som betalning för mödan så fick jag ett tre dagarsband (i'm golden baby) och det bandet utnyttjade jag väl = brutalaste hesheten jag varit med om. Kunde inte prata lördagen, kråkade och kraxade enbart. Sjukt frustrerande.
 
Onsdagen var det krubb och dans med Matilda, och då var det mycket skellfolk som krupit fram så he var nalta kuligt.
Torsdagen jobbade jag till nio åt mama tills vi blev utmasade från området. Ordningsvakter är inte alls speciellt trevliga. Skulle vara himlen på jorden om jag vore vakt, ba klappa alla och göra undantag.
Fredagen dök det upp en älskad londonbo som man fick krama på. Mest bara kramar, för prata kunde jag fan inte. På kvällen såg jag och Nygren Agnes (artisten) med en massa tolvåringar, 21.00 why?, och fångade trumpinnar och grejer. Mingelier, snatterier och battierier + efterfest. Vaknade med största blåmärket på länge.
Lördagen fick jag besök av tre pitebruttor som fick bli grunden till en inofficiell inflyttningsfest. Folk snubblade in, pizza beställades och vi trängde ihop oss i min etta. Människor som skrattar, målar eyeliner och bara är pepp överallt, ARGH. Tycker om er tjejer. Tråkigt med rösten där å, som värdinna osv. Men det hindrade inte mig att vråla sönder till Maggio ♥♥♥
 
 
Sen är ju största frågan vem som satte på kokplattan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0