nyaste nyheten i mitt liv

Okej nu ska ni få höra. Grejen jag nämnde tidigare som är amazing ääääärrrr....: JAG HAR FLYTTAT TILL EN EGEN LÄGENHET!!!!! Bor numera i en etta på Kanalgatan, brevid Balderskolan. Hyr i andra hand möblerad fram tills nyår och jag är så lycklig. Bara minminmin, (fast ok hennes grejer), men ändå!! Att få en egen nyckel.... ARGH. Har sovit där i snart två veckor och börjar så smått få in lite rutiner. Och eftersom det är så pass centralt är det guld om man försover sig. ♥ Nu kan jag bestämma vad som ska finnas i kylen, ta timslånga pn:s och dansa naken, bara för att jag kan.
 
Har inte letat aktivt efter en lägga, men erbjudandet kom och jag tog det. Kan inte spara lika mycket som tidigare, men det är värt det, för känner att det här är ett enormt lyft i livet. Lever dock på hårdbröd, ägg och bananer + grekisk likör, men Bbyn och grillat är inte så långt bort.
(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0