3/4 Får får får?

Vaknade av smatter mot rutan, hårthårthårt smatter. Att det ens kan finnas så mycket vatten? fascinerande, och lite irriterande för min skor var inte vattentäta.
 
Påväg mot nästa turistmål. TÄNK ER DETTA ggr 100000000. får ÖVERALLT. slott ÖVERALLT. hedar ÖVERALLT.
 
Skottlands flottaste hotell, där massa presidenter bott.
SOM SÅKLART OCKSÅ HADE EN MAZE I BAKGÅRDEN???!?!?! fanstisktiska land
tog mig en flygtur
de gick jag flög
fint ljus=FOTA MIG MAMMAA
 
Sen; pappas höjdpunkt på resan: whiskeyhimlen.
cute sis
SSSCHHHH. brb pnap i 30 år
Helt ärligt förstod jag inte så mycket, fackorden + hans snabba skotska. Kände mest lukten och ryggade upp med väggarna. Men kul att ha varit med om (fast fråga mig inget om tillverkningsprocessen). :)
PROOOVSMAAAAK (usch, mkt äckligt)
men tur man kan spela elegant och njutningsfull
 
Avrundade med största ostbrickan jag någonsin skådat, fantastisk solnedgång och en pappa som försökte förklara att han var piie-niiedy (lol). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0