4/4 "KÖP DOM LINA NU GÅR VI VIDARE"

Pancakes till frulle, studiovisning i Kennys pampiga lokaler och mer pubning, nu i centrala Edinburgh. Knallade Royal Mile (känd sträcka mellan slottet och parlamentet, som inte är en äkta "mile" men tur royaliteterna alltid har rätt), gapade åt alla vackra stenhus och fick två timmar till att springa i affärer = STRESSEN PGA SÅ MKT FINT.
 
Lunch på Last Drop (tänk hängning, brr)
vem e han??! han fick va med iaf
MEN VEM E HAN??!!? omg
största (och bästa) burgaren någonsin
servitrisen blev imponerad över min beställning, men visste inte vad jag gav mig in på.
(hjärtögon, klart man plåtar)
en litn fab hand på det också.
 
NÖJD TJEJ som hittade gudagåvskappan ♥♥♥, och massa billig choklad. 
 
Tackar Skottland och allihopa för denna sväng, himlar vilken fin weekend. Hann se allt man ville se och jag kan bara säga att alla myter/rykten/förutfattade meningar om detta landet är sanna. Gingers, får, stenbyggnationer, ölbryggerier i varje bakgård och regn. Och oj vad vi gjorde succé när det kom fram att vi hade en snow mobile på whiskeyprovningen. Kramades adjö och checkade in en väska på 19,6 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0