sthlm 1/3

Ida somnade brevid mig måndagen och tisdagen kom en farfar och skjutsade oss till flygplatsen, och tur hade vi för båda fick följa med. :) Styrde en mitt-i-veckan-helg med tre dagar i huvudstaden, en med shopping en med Eddie och en med ännu mer shopping.
 
HUR amazing hårfärg har hon inte??
Åkte arlanda express in till stan och den var alldeles för high tech, värsta framtidsmaskinen??! sensorer överallt och de visade tom hastigheten som vi färdades i på toan. lol kan sätta *kissat i 204 km/h* på cvt.
och jag, tankspridd som man är glömde ju ta resväska från bbyn. SÅ blev stressväng dit måndagnatt och högg första bästa väska = minsta ever som vi aldrig använder. åh why den var full innan jag hade packat klart.
Google mapsade oss fram till Johannas lägenhet och dumpade våra jordiga resisar. 
himla höstigt i sthlm, nästan inte ens kallt
Klart man börjar med att passera plattan för Monki och partybrallsfynderier.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Kungis
Mötte upp en Backman och efter kramarna drog vi till K25
och doppade dumplings och sushi i soya
Innan vi somnade delade vi sista tepåsen och åt salta(?) kakor, med himla onda fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0