1/4 ¡hola!

Såhär pepp var jag på ume flygplats. (skönt när man tillslut kom fram, kan fan inte lita på någon tabell på internet) EVERYBODY SAY WEHOOOO. Hade med mig 1,3 kilo lösviktsgodis, ett paket husman och en kaviartub till Ogge, han blev gladast över karrat.
 
Mötte upp en bruning och åkte till jobbstranden hans. Helt ok.
I mean wat is this beautiful
 
Dykcentret! Där han och alla andra instruktörer jobbar sex dar i veckan med turister från alla håll. Skön stämning och folk var nakna hela tiden. Antingen bikini eller våtdräkt, enkelt.
 
Jag njöt av värmen men blev inkastad i klassrum för plugg = satt här hela tisdagen. HELA.
 
Elr okej inte riktigt hela, efter lunch någon gång blev Oskar less på att vänta och kom in och frågade efter min skostorlek. "NU SKA VI DYKA". "Eeeeh, va? Får jag det, jag kan ju ingenting...?" "Ja, kom nu. Du kommer inte drunka." Slängde fram en våtdräkt som jag ålade mig i och sen tågade vi ut i vattnet. 
 
Och här har vi mig efteråt:
 
SEN for vi och shoppade närproducerat (♥) och njöt av vulkanbergen och somnade snabbt efter dagens äventyr. 
!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0